dr.alavi

پرتال محتوایی دکتر علوی

dr.alavi

پرتال محتوایی دکتر علوی

قیمت قفل دیجیتال چگونه تعیین می گردد؟


قطعاً تحریم‌ها در سال‌های گذشته تاکنون یکی از مسبب نوسانات شدید ارز در بازار ایران به ‌حساب می‌آید. بنابراین می‌توان گفت این مسئله یکی از دلایل اصلی عدم تعادل قیمت محصولات و کالاهای اساسی می‌باشد. با این اوصاف این موضوع نه تنها زمینه کاهش قدرت خرید مردم شده، بلکه آن‌ها را به دنبال گزینه‌های ارزان کشانده است. بدون شک یکی این محصولات قفل الکترونیکی است و همین باعث شده دلالان و فروشندگانی که تنها به فکر سود و منفعت خود می‌باشند از این روند فرصت سو استفاده کنند و قیمت مدل‌های مختلف قفل دیجیتال را افزایش دهند و یا قفل‌های دیجیتالی با کیفیت پایین وارد و روانه بازار کنند.


قیمت قفل دیجیتال یال

چه ویژگی‌هایی بر قیمت قفل الکترونیکی تأثیرگذار می‌باشند؟

قیمت قفل هوشمند بر اساس روش‌های دسترسی، ویژگی‌های امنیتی، فنی و برند تولیدکننده آن متفاوت می‌باشد و شما می‌توانید متناسب با نیازهای خود، محصولاتی به‌صرفه را انتخاب کنید. اما هرگز فراموش نکنید اندکی سرمایه‌گذاری بیشتر، امکانات، ویژگی‌های فنی و امنیتی قفل دیجیتال را به همان میزان افزایش می‌دهد. ویژگی‌هایی که در قیمت قفل دیجیتال تأثیرگذار می‌باشد در ذیل عبارت‌اند از:


اتصال به سیستم‌های هوشمند سازی

قفل کودک

حریم خصوصی یا شب‌بند

کنترل از راه دور قفل توسط تلفن همراه

آلارم هشدار و ضد حریق

برند سازنده قفل دیجیتال و گارانتی معتبر آن

و …

لازم به ذکر است، موارد مذکور تنها چند ویژگی برجسته این قفل‌ها محسوب می‌شوند که در قیمت قفل الکترونیکی تأثیرگذار هستند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و ویژگی هر یک از محصولات ما، با کارشناسان فروش شرکت دژین لاک تماس حاصل فرمایید.


قیمت متفاوت برندهای قفل دیجیتال

قیمت قفل دیجیتال سامسونگ:


قیمت قفل هوشمند سامسونگ از 87 دلار آمریکا شروع شده که قفل‌های دیجیتال بدون دستگیره‌ی سامسونگ را شامل می‌شود.

قیمت قفل الکترونیکی سامسونگ که دارای دستگیره است از 100 دلار آمریکا شروع و تا 137 دلار آمریکا به فروش می‌رسد.

قیمت قفل دیجیتال سامسونگ پول و پوش (PUSH PULL) که فول آپشن هم می‌باشد از حدود 150 دلار آمریکا شروع و تا 225 دلار نیز بالا می‌رود.


قیمت قفل دیجیتال یال:


قیمت حدودی مدل‌های YDM3168 و YDM4109 از 160 دلار آمریکا شروع می‌شود.

قیمت قفل دیجیتال یال مدل Code Handle که مناسب برای اتاق‌ها و درب‌های داخلی است حدوداً 200 دلار آمریکا است.


قیمت قفل دیجیتال گیت من:


قیمت‌های قفل دیجیتال گیت من Gateman از 50 دلار آمریکا تا 125 دلار آمریکا متغیر است. مدل‌های اثرانگشتی عموماً از مدل‌های کارتی گران‌تر هستند.


قیمت قفل دیجیتال کلاسیک HBS:


قیمت قفل کلاسیک HBS مدل C100 با توجه به رنگ آن مقداری متفاوت است. رنگ طلایی حدوداً 275 دلار آمریکا می‌باشد و دلیل این قیمت متریال و جنس رنگ آن است. این قفل کیفیت بسیار بالایی دارد و دارای رمز، کارت و اثر انگشت می‌باشد.


منبع:http://shaapaarak.loxblog.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد