dr.alavi

پرتال محتوایی دکتر علوی

dr.alavi

پرتال محتوایی دکتر علوی

کرکره برقی پارکینگ و اطلاعات لازم درباره آن

قیمت کرکره برقی پارکینگ بسته به موتور، ابعاد و یا تیغه‌ها می‌تواند افزایش یابد. اگر قصد خرید کرکره برقی پارکینگ را دارید باید تا حد زیادی در باره‌ی نکات مختلف دخیل در کیفیت آن دقت کنید. زیرا کرکره برقی پارکینگ معمولا تا اندازه‌ای برای صاحب آن مشکل‌آفرین است.

از همه مهم‌تر، ابعاد دهنه‌ی پارکینگ است که باعث این افزایش در هزینه‌های کاربر می‌گردد. چنین امری در دو محور برا کاربر هزینه‌زا خواهد بود. اول استفاده از موتورهای قدرتمند و صنعتی، و دوم استفاده از باکیفیت‌ترین تیغه‌های کرکره برقی پارکینگ.

اگر قصد خرید کرکره برقی پارکینگ را دارید باید به چند نکته در جمع‌آوری سیستم خود دقت کنید. این نکات برای صرف‌نظر از هزینه‌های غیرضروری بسیار مفید هستند. توجه کنید که هزینه‌هایی که به آن اشاره می‌کنم، هم از نظر هزینه‌های خرید و هم از نظر هزینه‌های ثانویه‌ی تعمیرات و نگهداری می‌باشند.

کرکره برقی پارکینگ منزل

اجزای کرکره برقی پارکینگ

یک کرکره برقی استاندارد، از اجزای متعددی از شفت، قوطی، ریل، سنسور و غیره تشکیل شده که هر یک در نهایت می‌توانند در هزینه‌ی خرید کرکره برقی و کیفیت آن مؤثر باشند. هرچند، در این بین اجزایی هستند که در نهایت بیش از دیگر عوامل در نتیجه‌ی نهایی اثر بگذارد.

 این اجزا شامل موتور (به علاوه‌ی گیربکس) و تیغه‌ها هستند. به همین دلیل توصیه می‌شود در هنگام خرید کرکره برقی به توصیه‌ها و راهنمایی متخصصان اعتماد کنید تا بهترین انتخاب را با توجه به نیازهای خود داشته باشید.

به طور کلی برا خرید موتور کرکره برقی پارکینگ باید از مدل‌های توبلار استفاده کنید. مدل‌های سنترال با وجود ارزان بودن، دردسر زا هستند و می‌توانند در صورت خرابی، مشکلات زیادی برای تعمیرات آن برای شما به بار بیاورند. در صورتی که هر کدام از شرایط زیر در کرکره برقی پارکینگ شما وجود دارد، باید مدل‌های ساید را برای موتور انتخاب کنید.

اولین موضوع را باید در تعداد دفعات باز و بسته شدن در کرکره برقی پارکینگ در شبانه روز جستجو کرد. می‌توانیم به سادگی از خیر شمردن این دفعات بگذریم و صرفا به تعداد ماشین‌های موجود در پارکینگ دقت کنیم. آیا بیش از سه ماشین در این پارکینگ وجود دارند؟ اگر بله، پس نیا به موتور ساید دارید.

همچنین طول دانه و وزن کرکره هم می‌توانند برای شما معیارهای مناسبی باشند؟ ایا طول دهانه بیش از چهار متر است؟ آیا گشتاور مورد نیاز بیشتر از ۳۰۰ نیوتن متر می‌باشد؟ آیا ارتفاع کرکره برقی از دو متر تجاوز می‌کند؟ در تمامی این سوالات در صورت مثبت بودن گزینه‌ی ساید برای شما اجتناب ناپذیر می‌شود.

کرکره برقی پارکینگ تجاری

تنظیم کرکره برقی پارکینگ

برای تنظیم این کرکره‌ها نیز بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. تنظیم نبودن کرکره ممکن است باعث صدمه به گیربکس و یا حتی، تیغه‌های کرکره شود. همچنین ممکن است باعث شود که در به شکل کامل بسته نشود. در واقع، این امر مربوط به واحد کنترل از راه دور موتور، شامل کیت روی موتور و ریموت است که میتواند تا حد زیادی برای شما گیج‌کننده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد